vrijdag 4 februari 2011

‘Glimp van je ziel’ verhuist naar Olst.

Gisteravond kreeg ik het bericht dat mijn schilderij ‘Een glimp van je ziel’ is aangekomen in Olst.

‘Een glimp van je ziel’ begon in oktober 2007 aan een lange reis door Nederland. Elke twee à drie weken verhuist het naar een nieuw logeeradres. Het schilderij reist rond met een taak: Mensen bewuster maken van hun eigen handelen.
Een glimp van je ziel - Bianca van Baast

Per 1 november 2010 was het schilderij via Haren in Zwolle terecht gekomen waar het diverse adressen heeft aangedaan. Na drie maanden heeft het gisteren Zwolle verlaten. Maar dit ging niet helemaal zonder problemen.
Normaal gesproken bepaald het verblijfsadres waar ‘Een glimp van je ziel’ als volgt naartoe gaat. Ik, als de maker en eigenaar van het kunstwerk, heb daar geen zeggenschap over. Bij elke wisseling krijg ik de nieuwe adresgegevens door en daar blijft het bij. Maar door privé omstandigheden was degene die het schilderij dit keer onderdak verleende niet in staat een nieuw logeeradres te vinden.
In de bijna 3,5 jaar dat ‘Een glimp van je ziel’ nu onderweg is, is dit zo’n 4 à 5 keer  eerder voorgekomen. Op zich is dit geen probleem. Meestal kan ik zelf wel een nieuw adres voorstellen. Maar dat wordt al snel moeilijker als ik maar weinig mensen ken in een bepaald gebied.
Na wat rond te hebben gebeld heb ik gelukkig iemand gevonden die er graag een stukje voor wilde rijden. En zo kwam het gisteren aan in Olst.


Mocht u in mijn bestand willen worden opgenomen, zodat ‘Een glimp van je ziel’ mogelijk ook u een bezoekje komt brengen, stuur dan even een mailtje met uw contactgegevens.

www.biancavanbaast.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten