zondag 20 mei 2012

Een glimp van je ziel nog wat langer in Brabant


'Een glimp van je ziel' in Schijndel
Het wordt steeds moeilijker bij te houden welke woonplaats 'Een glimp van je ziel' nog niet heeft aangedaan.
Vandaag is het schilderij vanuit Sint-Michielsgestel doorgereist naar Schijndel, waar het voor het eerst in de ruim 4,5 jaar dat het rondreist, onderkomen vindt.


Ik ontving de volgende tekst:
... "Ik stuur je mijn bericht met een foto. Zo vang jij nu ook een kleine Glimp van mijn Ziel op.
Een prachtig project Bianca en ...
een bijzonder thema. Ik begeleid als therapeut al jaren mensen in hun groeiproces naar Eenheid van Lichaam, Geest en Ziel.
Dus het sluit perfect aan bij mij …even …voor 2 weken!
En dan zal ik het weer doorgeven."


Benieuwd waar 'Een glimp van je ziel' al eerder onderkomen vond? Kijk op
www.biancavanbaast.nl/gvjz%20verblijf.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten