maandag 10 maart 2014

Solo expo Keulen

Vrijdag 28 maart 2014 begint mijn solo in Keulen met een openingswoord van kunstcriticus Jürgen Raap.

Kunstcriticus Jürgen Raap
Vanwege de grootte van de expositie leek het afgelopen weekend wel alsof ik aan een volksverhuizing begon: 28 schildersdoeken gingen mee naar Duitsland. 26 doeken hebben uiteindelijk een plaatsje in de tentoonstelling gekregen, naast de 9 schilderijen die de galerie al in stock had. 

Doordat de tentoonstelling één van mijn eerste werken uit 2000 toont, mijn laatste schilderij van dit jaar en diverse werken uit de tussentijd lijkt de expo op een overzichtstentoonstelling. Lopend door de verschillende ruimtes van Ba-Cologne krijg je als bezoeker zicht op mijn ontwikkelingsproces.

  Kunstraum Ba-Cologne heeft twee ingangen. Maar wie de schoonheid van Ehrenfeld, Keulen wil leren kennen en in de juiste volgorde mijn werk wil bezichtigen raad ik aan de entree aan Neptunplatz (7) te nemen.



Solo exhibition
28 maart - 15 juni 2014 (Ook tijdens Art fair ArtCologne)
Opening 28 maart 2014 om 21.00uur.Openingstijden di en do 16.00-20.00uur, zo 14.00-18.00uur en op afspraak.Kunstraum Ba-Cologne
Neptunplatz 7 en Rothehausstr. 21
Ehrenfeld, Keulen, Duitsland0049-221-2714916

Geen opmerkingen:

Een reactie posten